Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

15η Ιανουαρίου 1973

page 235

73 Ενότητες

ΑΜΜΕΣ ΔΕ Γ' ΕΣΟΜΕΘΑ ΠΟΛΛΩ ΚΑΡΡΟΝΕΣ (Σελίδα 1)ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟΝ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΑΣ (Σελίδα 3)ΠΡΟΚΛΗΣΙΣ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΣ ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ (Σελίδα 4)ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΘΗ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (Σελίδα 5)ΘΑ ΕΙΜΕΘΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ (Σελίδα 6)ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΉΣ ΔΡΑΣΕΩΣ (Σελίδα 6)ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΧΘΕΙ Ο ΔΕΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ (Σελίδα 7)ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΝ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΟΣ ΣΚΕΨΙΣ (Σελίδα 8)ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ (Σελίδα 9)ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΚΛΗΣΙΝ (Σελίδα 10)ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΒΑΛΗ ΕΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΜΑΣ ΥΠΕΡΟΧΗ (Σελίδα 12)ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΔΥΟ ΟΜΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΝ (Σελίδα 13)ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΣ Η ΕΠΙΔΡΑΣΙΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΑΣ (Σελίδα 14)Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΕΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΝ (Σελίδα 15)ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ (Σελίδα 16)ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΝΟΛΙΘΙΚΟΤΗΤΟΣ (Σελίδα 18)ΝΑ ΒΑΔΙΖΩΜΕΝ ΕΠΙ ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ (Σελίδα 19)ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΗ ΤΟΝ ΑΤΟΜΙΚΙΣΜΟΝ ΤΗΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (Σελίδα 21)ΝΕΑΝΙΚΟΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΚΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑΝ (Σελίδα 22)ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ Η "ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ" ΩΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ (Σελίδα 23)ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟΥ (Σελίδα 25)ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΥΞΟΝΤΑ ΑΡΙΘΜΟΝ ΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑΤΟΣ (Σελίδα 27)ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΥΠΡΟΣΑΜΡΟΣΤΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΦΟΠΛΙΣΜΟΣ (Σελίδα 28)ΠΡΟΕΧΗ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ (Σελίδα 29)ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ Η ΙΚΑΝΟΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ (Σελίδα 30)Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ. - ΜΕΓΑΛΗ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΑΣΥΝΔΕΤΟΣ (Σελίδα 31)Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 1972 (Σελίδα 33)Η ΙΔΡΥΣΙΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ (Σελίδα 35)ΑΙ ΔΥΣΧΕΡΕΙΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΔΡΩΣΙΝ (Σελίδα 36)Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΝ (Σελίδα 38)Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (Σελίδα 41)Η ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ (Σελίδα 43)ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗΝ ΜΑΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑ (Σελίδα 49)ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ Π.Ν.Ο. ΚΑΤΑ ΤΟ 1972 (Σελίδα 51)ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΤΑΙΗ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ (Σελίδα 53)Η "ΕΙΣΒΟΛΗ" ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ (Σελίδα 55)Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΒΑΣΙΣ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ ΤΗΣ 10ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1957 (Σελίδα 57)ΟΙ ΛΙΜΕΝΕΣ ΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (Σελίδα 61)ΑΙ ΤΑΚΤΙΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΙ (Σελίδα 63)ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Σελίδα 65)Η ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΣΤΑ ΠΑΛΗΑ ΚΑΡΑΒΙΑ (Σελίδα 67)Η ΖΩΗ ΣΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ (Σελίδα 69)ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΑΜΠΣ (Σελίδα 71)ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ - ΠΛΗΡΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΣ ΔΙΑ ΤΟ ΑΛΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΥΠΕΡΜΕΓΕΘΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣ (Σελίδα 75)"ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΟΣ" - ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΡΡΥΘΜΟΣ Η ΕΞΕΛΙΞΙΣ ΤΩΝ (Σελίδα 77)ΤΟ ΝΕΩΡΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΡΟΥ - ΠΡΟΣ ΝΕΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΟ 1973 (Σελίδα 79)ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ: ΑΒΕΒΑΙΟΝ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ (Σελίδα 80)ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΛΙΜΕΝΕΣ - Ο ΛΙΜΗΝ ΚΑΤΑ ΤΟ 1972 (Σελίδα 83)Ο ΠΕΙΡΑΪΚΟΣ ΛΙΜΗΝ ΚΑΤΑ ΤΟ 1972 (Σελίδα 85)ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ Ο ΛΙΜΗΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Σελίδα 91)ΒΟΛΟΣ: Ο "ΑΓΝΩΣΤΟΣ" ΛΙΜΗΝ (Σελίδα 93)Η ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 1972 - ΠΩΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ 1973 (Σελίδα 95)ΚΑΤΑ 15% ΗΥΞΗΜΕΝΗ Η ΚΙΝΗΣΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ (Σελίδα 99)ΠΕΝΤΕ ΝΕΑ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΗΓΟΡΑΣΕΝ Ο ΟΙΚΟΣ "ΛΟΥΚΑ ΓΕΩΡ. ΜΑΤΣΑ" (Σελίδα 100)ΡΕΚΟΡ ΑΥΞΗΣΕΩΣ ΕΙΣ ΤΟΝΝΑΖ, ΒΕΛΤΙΟΥΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (Σελίδα 103)Η ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΤΟΝΝΑΖ (Σελίδα 121)ΕΙΣ ΑΝΟΔΟΝ ΤΟ ΝΑΥΠΗΓΙΚΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (Σελίδα 125)ΤΑ ΝΑΥΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 1972 (Σελίδα 131)Η ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ ΤΟΥ 1972 (Σελίδα 137)ΑΙ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ 1972 - Η ΚΑΤΑ ΜΗΝΑ ΚΙΝΗΣΙΣ ΤΗΣ ΝΑΥΛΑΓΟΡΑΣ (Σελίδα 145)ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ (Σελίδα 155)ΑΙ ΤΙΜΑΙ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ 1972 (Σελίδα 191)ΑΙ ΤΙΜΑΙ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΗΣΕΩΝ (Σελίδα 205)ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟΝ (Σελίδα 209)Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ (Σελίδα 213)ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (Σελίδα 215)ΚΑΘΕΙΛΚΥΣΘΗ ΤΟ ΤΡΙΤΟΝ ΜΠΑΛΚ ΚΑΡΡΙΕΡ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ (Σελίδα 216)ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (Σελίδα 217)ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ (Σελίδα 219)Η ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ (Σελίδα 220)ΤΑ ΝΑΥΛΩΘΕΝΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΑΣ (Σελίδα 220)Η ΚΙΝΗΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ (Σελίδα 223)A FORTNIGHTLY ENGLISH SUPPLEMENT (Σελίδα 249)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr