Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Ιανουάριος 1992

42 Ενότητες

Το κυρίαρχο πρόβλημα (Σελίδα 9)Με την ευκαιρία του νέου έτους (Σελίδα 12)Η Ναυτιλία και η εθνική οικονομία (Σελίδα 13)Αισιοδοξία αλλά και ανησυχίες (Σελίδα 15)Άρθρο μόνο Έλληνες Ναυτικοί (Σελίδα 16)Η απελευθέρωση του Cabotage και τα προβλήματα που προκαλεί (Σελίδα 18)Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες: Θέσεις και προβλήματα (Σελίδα 24)Το πρόβλημα της εξασφαλίσεως του ναυτεργατικού δυναμικού (Σελίδα 26)Χωρίς τίτλο... (Σελίδα 28)Το δικό μας όνειρο (Σελίδα 30)Κατακτήσαμε τον Πόντο, μας λείπουν όμως οι Ναυτικοί (Σελίδα 32)Ευχές και προβληματισμοί (Σελίδα 35)Ικανά στελέχη για την επάνδρωση των πλοίων (Σελίδα 36)Να προσελκύσουμε τους νέους (Σελίδα 38)Εργασία και χαρά... (Σελίδα 39)Η σχέση Ανωτάτης Παιδείας και Ναυτιλίας (Σελίδα 41)Ατενίζοντας το 1992 (Σελίδα 44)Προς νέας εξελίξεις εις την θαλασσασφάλισιν (Σελίδα 45)Ουσιαστικά κίνητρα για τους ναυτικούς μας (Σελίδα 48)Liberty of death (Σελίδα 50)Κράτος, ΝΑΤ και ρυμουλκά - ναυαγοσωστικά (Σελίδα 53)...Ο Πρέσβης της Νορβηγίας συνοδεύει Νορβηγό Πλοίαρχο κατά την προσαγωγή του ενώπιον των Ανακριτικών Αρχών (Σελίδα 56)Χρειάζεται τόλμη για να διατηρηθεί η Εθνική Ναυτιλία (Σελίδα 58)Έλλειψη ναυτεργατικού δυναμικού (Σελίδα 60)Σημαία και πληρώματα (Σελίδα 64)Οι ευκολίες υποδοχής ξηράς εμπόδιο για ένα καλύτερο θαλάσσιο περιβάλλον (Σελίδα 68)Τ' αμπέλια θεν αμπελουργούς και τα καράβια ναύτες (Σελίδα 73)Λίγα από όλα (Σελίδα 75)Στατιστικές και έρευνες των "Ναυτικών Χρονικών" (Σελίδα 81)Ανασκόπηση της Ναυλαγοράς και της αγοράς των Αγοραπωλησιών (Σελίδα 109)Θαλάσσια ατυχήματα κατά το 1991 (Σελίδα 123)Η αλληλογραφία μας (Σελίδα 128)Παγκόσμιο ρεπορτάζ (Σελίδα 129)Φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη του λιμένος Πειραιώς (Σελίδα 133)Ο λιμένας των Πατρών κατά το 1991 (Σελίδα 134)Η υπηρεσία σε πλοία με ξένες σημαίες (Σελίδα 137)Αξιώνουν φόρους, δασμούς και ΦΠΑ για το πλοίο "Θαλής ο Μιλήσιος"! (Σελίδα 142)Διεθνείς προδιαγραφές ποιότητος στις επιστημονικές αναλύσεις από την Ναϊάς (Σελίδα 144)Ναυτιλιακές ειδήσεις (Σελίδα 146)Θαλάσσια ατυχήματα (Σελίδα 148)Η Ναυλαγορά (Σελίδα 150)Naftika Chronika: English Supplement (Σελίδα 152)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader