Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Ιανουάριος 1993

page 113

39 Ενότητες

Να λύσουμε τον νέο γόρδιο δεσμό (Σελίδα 9)Η Ναυτιλία μας (Σελίδα 11)Ουσιαστικές λύσεις στα καίρια προβλήματα (Σελίδα 13)Το πλοίο "Ελληνική Ναυτιλία" (Σελίδα 15)Το φυσικό περιβάλλον διαμορφώνει τώρα τις τύχες της Ναυτιλίας (Σελίδα 17)Επιβατηγός Ναυτιλία: Στρατηγική για την Ανταγωνιστικότητα (Σελίδα 19)Ανησυχίες για την αποφασισθείσα τροποποίηση του Νόμου 27/1975 "περί φορολογίας πλοίων" (Σελίδα 25)Η Ναυτιλία θα προχωρήσει (Σελίδα 28)Ανατέλλοντας το 1993... (Σελίδα 29)Τα λιμάνια - 1993 QA (Σελίδα 31)Ένα σοβαρό πρόβλημα της ναυτιλίας (Σελίδα 35)Διαχειριστικές ανησυχίες (Σελίδα 38)Πρώτιστο μέλημα η Εκπαίδευση (Σελίδα 41)Σκέψεις και προβληματισμοί (Σελίδα 42)Η Συμβολή της Εμπορικής Ναυτιλίας στην ανάπτυξη των νησιών του Αιγαίου (Σελίδα 43)Στο λιμάνι του Πειραιά (Σελίδα 47)Χρειάζεται τόλμη για να διατηρηθεί η Εθνική Ναυτιλία (Σελίδα 48)Με θάρρος και ρεαλισμό (Σελίδα 49)Διαιωνίζονται τα προβλήματα του Κλάδου (Σελίδα 51)Ο ανεκμετάλλευτος δρόμος της αναβάθμισης και της προσέλκυσης των στελεχών Ε.Ν. (Σελίδα 55)Υψηλή η συνείδηση της Ναυτικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα (Σελίδα 64)Διάλυση, αναβάθμιση προδιαγραφών, ναυπήγηση (Σελίδα 67)Η Κοινή Ευρωπαϊκή Πολιτική για τις Μεταφορές (Σελίδα 69)Ελληνικά δικαστήρια τινάζουν στον αέρα τις εταιρίες του Νόμου 89 (Σελίδα 70)Το λιμάνι της Πάτρας κατά το 1992 (Σελίδα 71)Στατιστική διακρίβωση της δυνάμεως της Ελληνόκτητης Ναυτιλίας (Σελίδα 75)Η δύναμη της Ελληνόκτητης Ναυτιλίας (Σελίδα 101)Ανασκόπηση της Ναυλογοράς και της αγοράς των Αγοραπωλησιών (Σελίδα 104)Τα θαλάσσια ατυχήματα του 1992 (Σελίδα 113)Το λιμάνι του Πειραιώς έτοιμο για την πρόκληση του 2000 (Σελίδα 120)Παγκόσμιο Ρεπορτάζ (Σελίδα 121)Η αλληλογραφία μας (Σελίδα 127)Η Νέα Ναυτιλιακή Λέσχη: Αντάξια της Ναυτιλιακής μας Κοινωνίας (Σελίδα 128)Λίγα από όλα (Σελίδα 129)Τιμήθηκε η ναυτοσύνη των πλοιάρχων μας (Σελίδα 131)Ναυτιλιακές Ειδήσεις (Σελίδα 134)Θαλάσσια ατυχήματα (Σελίδα 137)Η Ναυλαγορά (Σελίδα 141)Greeks lead the field (Σελίδα 143)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου 1945) έως το 2025 έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader