Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Διμηνιαίο Αυγούστου 2009

page 57

28 Ενότητες

Editorial (Σελίδα 8)Οι άνθρωποί μας στις Βρυξέλλες (Σελίδα 12)O ΙΜΟ νομοθετεί και η Ευρώπη (όπως και ο υπόλοιπος κόσμος) εφαρμόζει όσα νομοθετεί ο ΙΜΟ (Σελίδα 20)Η βάπτιση του φορτηγού πλοίου MV «Stella» (Σελίδα 26)Η διαμόρφωση των τιμών των πετρελαιοειδών στην ελληνική αγορά (Σελίδα 28)Paris και Tokyo MoU: Ομοιομορφία και ισορροπία στα ετήσια αποτελέσματά τους (Σελίδα 35)Οι Έλληνες αξιωματικοί διαθέτουν τα προσόντα για να διατηρούν την ασφάλεια του πλοίου στο υψηλότερο επίπεδο (Σελίδα 36)Αρκετά MoU δεν εξυπηρετούν το σκοπό για τον οποίο συστάθηκαν (Σελίδα 40)Οι επιθεωρήσεις πρέπει να είναι αποτελεσματικές, γρήγορες και περιεκτικές (Σελίδα 41)Η αυστηρή επιθεώρηση επηρεάζει την εύρυθμη λειτουργία του πλοίου (Σελίδα 43)Διασχίζοντας το Τυρρηνικό πέλαγος: οι κατακτήσεις της οικογένειας Τομάζου στη γειτονική Ιταλία (Σελίδα 44)Θα πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα από την Πολιτεία για την τόνωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού κρουαζιερόπλοιου (Σελίδα 50)Μαθήματα αμερικανικής (ναυτιλιακής) ιστορίας: η επόμενη μέρα ενός καλά κρυμμένου μυστικού (Σελίδα 54)Προβλέψεις και εκτιμήσεις για τη μείωση των ναύλων (Σελίδα 58)Σκέψεις επάνω σε μια παρουσίαση («PIREAS 2009» - 18 Ιουνίου 2009) (Σελίδα 62)Ναυλαγορά ξηρού φορτίου (Σελίδα 64)Ανασκόπηση LPG αγοράς (Απρίλιος-Ιούλιος '09) (Σελίδα 66)Η διακίνηση κοινοτικών αγαθών μέσω των ελληνικών ΣΕΜΠΟ (Σελίδα 72)Υπέρ τρίτων κρατήσεις: Μύθοι και πραγματικότητα (Σελίδα 74)Σε τροχιά αναπτύξεως οι ελληνικοί λιμένες (Σελίδα 80)Τι απαντούν οι επικεφαλής των Οργανισμών Λιμένων (Σελίδα 82)Αναδιοργάνωση του περιφερειακού λιμενικού συστήματος (Σελίδα 86)Τα προβλήματα προσέλκυσης των μεσογειακών φορτηγών πλοίων (Σελίδα 90)Οι Έλληνες πλοίαρχοι καταθέτουν την αγωνία και την αγανάκτησή τους (Σελίδα 91)Η λιμενική πολιτική στην Ελλάδα είναι καθαρά εισπρακτική, μερικώς ανταποδοτική, στο σύνολό της όμως άθλια (Σελίδα 92)Η επικινδυνότητα των λιμένων και η έλλειψη υποδομών (Σελίδα 94)Δυσανάλογες οι εξελίξεις (Σελίδα 95)Παραναυτιλιακά (Σελίδα 96)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader