193119321933193419351936193719381939194019451946194719481949195019511952195319541955195619571958195919601961196219631964196519661967196819691970197119721973197419751976197719781979198019811982198319841985198619871988198919901991199219931994199519971998199920002001200220032004200520062007200820092010201120122013201420152016201720182019202020212022202320242025
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Δεκέμβριος 2009
29 Ενότητες
Editorial (Σελίδα 8)Μαρία Δαμανάκη, η νέα επίτροπος Ναυτιλιακών Υποθέσεων και Αλιείας (Σελίδα 12)Οι απόψεις των Ελλήνων ευρωβουλευτών για τις μεταφορές, το περιβάλλον και την ενέργεια (Σελίδα 14)Πολιτικό επίτευγμα, η συγκρότηση και δράση της ναυτικής Δύναμης (EU NAV FOR) (Σελίδα 15)Ο ναυτικός επαγγελματικός προσανατολισμός να διευκολυνθεί με κοινοτικά κονδύλια (Σελίδα 18)Κύρια προτεραιότητα η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας (Σελίδα 20)Μετά τη συνεργασία μου με τους Έλληνες πλοιοκτήτες θα καταλήξω στην ανάληψη πρωτοβουλίας εθνικού ενδιαφέροντος (Σελίδα 22)Tα ταξικά συμφέροντα εφοπλισμού και εργαζομένων είναι ασυμφιλίωτα και βρίσκονται σε διαρκή σύγκρουση (Σελίδα 24)Αν δεν λάβουμε τις απαραίτητες αποφάσεις τα παιδιά που γεννήθηκαν τα τελευταία χρόνια θα ζήσουν σε έναν πλανήτη αβίωτο (Σελίδα 28)Στόχος η διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας στη ναυπήγηση των πιο προηγμένων τεχνολογικά πλοίων και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μέσω της έρευνας και των βιομηχανικών συνεργασιών (Σελίδα 32)Εν όψει της Συνόδου της Κοπεγχάγης, εάν πληγεί δυσανάλογα νομοθετικά η ναυτιλία, θα πληγούν δυσανάλογα και οι οικονομίες των αναπτυσσόμενων χωρών (Σελίδα 34)Ο δεινόσαυρος (Σελίδα 36)Αφιέρωμα στα Tankers (Σελίδα 39)Η πορεία των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών προϊόντων πετρελαίου στα διεθνή χρηματιστήρια (Σελίδα 40)Ναυλαγορά δεξαμενοπλοίων (Σελίδα 44)H προσφορά δεξαμενοπλοίων αυξάνεται την ίδια στιγμή που η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου υποχωρεί (Σελίδα 46)Οι ιδιοκτήτες δεξαμενοπλοίων θα πρέπει να μελετούν τις εξελίξεις και να δείχνουν αυτοσυγκράτηση (Σελίδα 48)Η θαλάσσια μεταφορά πετρελαίου αντιμετωπίζεται ως εχθρική προς το περιβάλλον (Σελίδα 50)To προφίλ και οι στόχοι των φερέλπιδων ναυτιλιακών οικονομολόγων της χώρας μας (Σελίδα 52)Οι αιρετοί της Αθήνας και της Ε.Ε. πρέπει να δώσουν περισσότερη σημασία στους πολίτες που ζουν στα ακριτικά νησιά (Σελίδα 62)Σπουδές σε ναυτιλία, μεταφορές και διεθνές εμπόριο: ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της παγκοσμιοποιημένης ελληνόκτητης ναυτιλίας (Σελίδα 66)Νέο στελεχικό δυναμικό στην ελληνική ναυτιλία (Σελίδα 68)Ανασκόπηση της LPG αγοράς (Σελίδα 70)Ο 21ος αιώνας φαίνεται να ανήκει στο φυσικό αέριο (Σελίδα 74)Αμερικανοί αξιωματικοί στα ελληνόκτητα πλοία (Σελίδα 78)Σημάδια βελτίωσης στη ναυλαγορά ξηρού φορτίου (Σελίδα 80)Το οικονομικό περιβάλλον της Ναυτιλίας (Σελίδα 82)Ναυτιλιακά Νέα (Σελίδα 86)Παραναυτιλιακά (Σελίδα 96)