Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Δεκέμβριος 2009

page 74

29 Ενότητες

Editorial (Σελίδα 8)Μαρία Δαμανάκη, η νέα επίτροπος Ναυτιλιακών Υποθέσεων και Αλιείας (Σελίδα 12)Οι απόψεις των Ελλήνων ευρωβουλευτών για τις μεταφορές, το περιβάλλον και την ενέργεια (Σελίδα 14)Πολιτικό επίτευγμα, η συγκρότηση και δράση της ναυτικής Δύναμης (EU NAV FOR) (Σελίδα 15)Ο ναυτικός επαγγελματικός προσανατολισμός να διευκολυνθεί με κοινοτικά κονδύλια (Σελίδα 18)Κύρια προτεραιότητα η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας (Σελίδα 20)Μετά τη συνεργασία μου με τους Έλληνες πλοιοκτήτες θα καταλήξω στην ανάληψη πρωτοβουλίας εθνικού ενδιαφέροντος (Σελίδα 22)Tα ταξικά συμφέροντα εφοπλισμού και εργαζομένων είναι ασυμφιλίωτα και βρίσκονται σε διαρκή σύγκρουση (Σελίδα 24)Αν δεν λάβουμε τις απαραίτητες αποφάσεις τα παιδιά που γεννήθηκαν τα τελευταία χρόνια θα ζήσουν σε έναν πλανήτη αβίωτο (Σελίδα 28)Στόχος η διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας στη ναυπήγηση των πιο προηγμένων τεχνολογικά πλοίων και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μέσω της έρευνας και των βιομηχανικών συνεργασιών (Σελίδα 32)Εν όψει της Συνόδου της Κοπεγχάγης, εάν πληγεί δυσανάλογα νομοθετικά η ναυτιλία, θα πληγούν δυσανάλογα και οι οικονομίες των αναπτυσσόμενων χωρών (Σελίδα 34)Ο δεινόσαυρος (Σελίδα 36)Αφιέρωμα στα Tankers (Σελίδα 39)Η πορεία των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών προϊόντων πετρελαίου στα διεθνή χρηματιστήρια (Σελίδα 40)Ναυλαγορά δεξαμενοπλοίων (Σελίδα 44)H προσφορά δεξαμενοπλοίων αυξάνεται την ίδια στιγμή που η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου υποχωρεί (Σελίδα 46)Οι ιδιοκτήτες δεξαμενοπλοίων θα πρέπει να μελετούν τις εξελίξεις και να δείχνουν αυτοσυγκράτηση (Σελίδα 48)Η θαλάσσια μεταφορά πετρελαίου αντιμετωπίζεται ως εχθρική προς το περιβάλλον (Σελίδα 50)To προφίλ και οι στόχοι των φερέλπιδων ναυτιλιακών οικονομολόγων της χώρας μας (Σελίδα 52)Οι αιρετοί της Αθήνας και της Ε.Ε. πρέπει να δώσουν περισσότερη σημασία στους πολίτες που ζουν στα ακριτικά νησιά (Σελίδα 62)Σπουδές σε ναυτιλία, μεταφορές και διεθνές εμπόριο: ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της παγκοσμιοποιημένης ελληνόκτητης ναυτιλίας (Σελίδα 66)Νέο στελεχικό δυναμικό στην ελληνική ναυτιλία (Σελίδα 68)Ανασκόπηση της LPG αγοράς (Σελίδα 70)Ο 21ος αιώνας φαίνεται να ανήκει στο φυσικό αέριο (Σελίδα 74)Αμερικανοί αξιωματικοί στα ελληνόκτητα πλοία (Σελίδα 78)Σημάδια βελτίωσης στη ναυλαγορά ξηρού φορτίου (Σελίδα 80)Το οικονομικό περιβάλλον της Ναυτιλίας (Σελίδα 82)Ναυτιλιακά Νέα (Σελίδα 86)Παραναυτιλιακά (Σελίδα 96)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader