193119321933193419351936193719381939194019451946194719481949195019511952195319541955195619571958195919601961196219631964196519661967196819691970197119721973197419751976197719781979198019811982198319841985198619871988198919901991199219931994199519971998199920002001200220032004200520062007200820092010201120122013201420152016201720182019202020212022202320242025
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Ιανουάριος 2012
18 Ενότητες
Editorial (Σελίδα 6)Τα 5 πιο σημαντικά γεγονότα του 2011 (Σελίδα 8)Βραβεία «Ευκράντη» (Σελίδα 10)Η Ελλάδα δεν εκμεταλλεύτηκε τις υπηρεσίες που θα μπορούσα να προσφέρω από τη θέση μου στον ΙΜΟ (Σελίδα 24)Ειδήσεις και παραλειπόμενα του 2011 (Σελίδα 32)Ναυτιλιακά δρώμενα και ανασκόπηση της χρονιάς (Σελίδα 40)Η ναυτιλία και η οικονομική κρίση (Σελίδα 50)Η άνοδος και η πτώση της ναυλαγοράς το 2011 (Σελίδα 52)Ουδείς ζημιώθηκε ποτέ επενδύοντας σε σχετικά χαμηλές αγορές (Σελίδα 54)H πορεία των ναυτιλιακών επενδύσεων (Σελίδα 58)2011: Η αγορά των LPG (Σελίδα 64)Η πορεία των εξελίξεων για τους ελληνικούς λιμένες (Σελίδα 68)Αγωνιστήκαμε για να μη θιγούν τα συμφέροντα, το κύρος και η αξιοπρέπεια του Έλληνα πλοιάρχου (Σελίδα 70)Οι κύριες δραστηριότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών (Σελίδα 72)Νομοθεσία σε θέματα Ναυτιλίας και Λιμενικής Αστυνομίας (Σελίδα 76)Εφαρμογή της τροποποιημένης Δ.Σ. τήρησης φυλακών και του κώδικα STCW (Manilla Amendments) (Σελίδα 84)Οι απόψεις παραγόντων της ναυτιλίας για το 2011 (Σελίδα 86)Market News (Σελίδα 98)