Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Δεκέμβριος 2012

page 88

31 Ενότητες

Editorial (Σελίδα 6)Τα σημαντικότερα γεγονότα του μήνα (Σελίδα 10)Υπουργείο Ναυτιλίας. Επανασύσταση, αλλά πώς; (Σελίδα 14)Εν πλω (Σελίδα 18)Ελληνική ναυτιλία δεν νοείται χωρίς Έλληνες ναυτικούς (Σελίδα 26)Ship Energy Efficiency Management Plan (SEEMP) (Σελίδα 28)Το αμερικανικό όνειρο της υπερπαραγωγής πετρελαίου (Σελίδα 31)Κινδυνεύει η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία ή κινδυνεύουν οι εταιρείες; (Σελίδα 32)Ρεκόρ διαλύσεων, με την Ινδία να ηγείται (Σελίδα 34)Ο ρόλος των manning agencies υπό τη Διεθνή Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας (MLC 2006) (Σελίδα 36)Ο ρόλος του προέδρου των ΗΠΑ στην ενδυνάμωση της γυναικείας επιχειρηματικότητας (Σελίδα 38)Ο βυθός της θάλασσας μπορεί να αποτελέσει σωτηρία για τη στεριά; (Σελίδα 39)Τι σημαίνει η επανεκλογή Ομπάμα για την Ευρώπη (Σελίδα 42)Το γεγονός ότι οι πολιτικοί έχουν ελάχιστα ασχοληθεί με τη ναυτιλία ίσως να είναι και ο λόγος που έχει προκόψει τόσα χρόνια (Σελίδα 44)Η αναθεώρηση της Ευρωπαϊκής Λιμενικής Πολιτικής (Σελίδα 48)Αγωνία για την επιβίωση (Σελίδα 52)Κώδικας ISPS, 10 χρόνια μετά: Ένας σύντομος απολογισμός (Σελίδα 54)Γκαζέτα της ναυπηγικής: Η επικαιρότητα του τεχνικού διευθυντή (Σελίδα 56)Αρκετά με τον κρατισμό, που υπηρετεί τα δικά του συμφέροντα. Ας κοιτάξουμε το κοινό συμφέρον (Σελίδα 58)Αφιέρωμα Bulk carriers (Σελίδα 62)Κρίσιμη χρονιά με σημεία ευφορίας (Σελίδα 63)Ο τρόπος αντιμετώπισης της ναυτιλιακής κρίσης είναι καθαρά προσωπική υπόθεση κάθε πλοιοκτήτη (Σελίδα 64)Η σημερινή κατάσταση, όταν θα εξετάζεται στο μέλλον, θα αποτελεί άλλη μια ιστορική χαμηλή αγορά (Σελίδα 64)Ίσως, τελικά, απαιτεί μεγαλύτερη πείρα και σωφροσύνη το να διαχειριστεί κανείς την άνοδο της αγοράς, παρά την πτώση... (Σελίδα 66)Ποιος (και γιατί) θα ξυπνήσει το Δράκο από τη σπηλιά του;* (Σελίδα 70)Κινεζική οικονομία: Παρούσα κατάσταση και προοπτικές (Σελίδα 72)Οι κινεζικές τράπεζες πιο κοντά στην ελληνική ναυτιλία (Σελίδα 76)Η υπόσταση και η λειτουργία των κινεζικών ναυπηγείων (Σελίδα 78)Ο νέος πρωταγωνιστής στην προσφορά νεότευκτων πλοίων (Σελίδα 82)Altis στην τεχνολογία (Σελίδα 86)Συνέδρια (Σελίδα 88)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader