Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Διμηνιαίο Ιουνίου 2013

page 80

24 Ενότητες

Editorial (Σελίδα 4)Τα σημαντικότερα γεγονότα του μήνα (Σελίδα 8)Εν πλω (Σελίδα 12)Η συμβολή της Ελλάδας στην παγκόσμια οικονομία (Σελίδα 22)Tο «τουρκικό καλοκαίρι» προμήνυμα «ευρωπαϊκού χειμώνα» για την Άγκυρα (Σελίδα 26)Ανατολική Μεσόγειος: γεωμετρικές ασκήσεις και γεωπολιτικές αλλαγές... και κάποιες σκέψεις για το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας (Σελίδα 28)Η ροή των ναυτιλιακών επενδύσεων, με την παγκόσμια οικονομία σε συρρίκνωση (Σελίδα 34)Η διαχείριση θαλάσσιου έρματος: Διερευνώντας τα όρια του παραλόγου (Σελίδα 38)Στερεότυπα και αντιλήψεις σχετικά με τη διαχείριση κινδύνων (Σελίδα 40)Αφιέρωμα: Η έρευνα των «Ν.Χ.» για τους σπουδαστές στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Σχολές Μηχανικών) Η επόμενη γενιά μηχανικών: η κρίση χτυπά την πόρτα μας; (Σελίδα 42)O ρόλος της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας στη μάχη για έξοδο από την κρίση (Σελίδα 46)Ναυτική εκπαίδευση: Παρόν και μέλλον (Σελίδα 48)Αφιέρωμα: Ρυμουλκά Όταν η Πολιτεία και ο ελεύθερος ανταγωνισμός λειτουργούν, ο κλάδος έχει μεγάλα περιθώρια αυτορρύθμισης (Σελίδα 52)Η εθνική νομοθεσία δεν κάνει καμία διάκριση ανάμεσα στα ερείπια του ’60 και ’70 και τα σύγχρονα ρυμουλκά (Σελίδα 54)Mείζον πρόβλημα η προσέλκυση πελατών παλαιών και νέων, στα μεγάλα λιμάνια της χώρας μας (Σελίδα 56)Η παρουσία σύγχρονων ρυμουλκών θα αποτελέσει το μέσο για τη βελτίωση των επιπέδων ασφαλείας (Σελίδα 58)Διαθέτουμε τον γηραιότερο στόλο στην Ευρώπη (Σελίδα 60)Εξελίξεις στην τεχνολογία ναυτικών κινητήρων (Σελίδα 62)Υγροποιημένο φυσικό αέριο και ηλεκτρονικός ψεκασμός: Η επανάσταση στην παγκόσμια εμπορική ναυτιλία (Σελίδα 70)Αεριομηχανές, οι μηχανές του 21ου αιώνα (Σελίδα 76)Altis στην τεχνολογία (Σελίδα 80)Ναυτιλιακή πολιτική – οικονομία και λιμενική πολιτική. «Ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου» (Σελίδα 82)Γκαζέτα της ναυπηγικής (Σελίδα 86)Postgraduate Maritime Education in Athens: Planning to enhance your knowledge and career? (Σελίδα 88)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader