193119321933193419351936193719381939194019451946194719481949195019511952195319541955195619571958195919601961196219631964196519661967196819691970197119721973197419751976197719781979198019811982198319841985198619871988198919901991199219931994199519971998199920002001200220032004200520062007200820092010201120122013201420152016201720182019202020212022202320242025
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Οκτώβριος 2014
25 Ενότητες
Editorial (Σελίδα 4)Οι αριθμοί της ναυτιλίας (Σελίδα 6)Τα σημαντικότερα γεγονότα του μήνα (Σελίδα 8)Εν Πλω (Σελίδα 14)Μυστικά και τεχνικές για μία θετική διαπραγμάτευση στους κόλπους του IMO (Σελίδα 26)ΙΜΟ: ελικτικές ικανότητες πλοίων σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες (Σελίδα 28)Στρατηγική μας είναι χρονοναυλώσεις με μεγάλα ονόματα, χαμηλός δανεισμός και στενή επιτήρηση των εξόδων (Σελίδα 30)Ποιοι είναι οι Έλληνες και Κύπριοι ευρωβουλευτές που θα ασχοληθούν με τα θέματα ναυτιλίας (Σελίδα 32)Ευρωπαϊκές ειδήσεις (Σελίδα 36)Τα σύνορά μας δεν είναι ξέφραγο αμπέλι (Σελίδα 38)Ασφαλής διαχείριση πλοίων: Αμείλικτα ερωτήματα για τα ναυτικά ατυχήματα (Σελίδα 40)Η δυναμική των ναυτιλιακών επενδύσεων στον τομέα των δεξαμενοπλοίων (Σελίδα 44)Η εξάπλωση των Dual Fuel μηχανών (Σελίδα 48)Τα κινεζικά VLCC είναι ένα μεγάλο γκρίζο σύννεφο στον ουρανό της ναυτιλίας (Σελίδα 52)Η τροποποίηση των πλοίων για την καύση LNG δεν είναι οικονομικά βιώσιμη (Σελίδα 54)Σούδα: «Πράσινο φως» σε μια επένδυση που θα σπάσει το ολιγοπώλιο (Σελίδα 56)Ενέργεια και φυσικοί πόροι (Σελίδα 58)O ρόλος του Έλληνα ναυλομεσίτη στη διεθνή αγορά (Σελίδα 60)Σημαίες ευκολίας: μια ιστορική αναδρομή (το τελευταίο μέρος) (Σελίδα 68)Ακτοπλοϊκές συνδέσεις λιμένα Θεσσαλονίκης: τέλος εποχής; (Σελίδα 74)Ειδήσεις από την παγκόσμια λιμενική βιομηχανία (Σελίδα 80)Καστελλόριζο: Άνθρωποι που ζουν μονάχοι (Σελίδα 82)Επικαιρότητα από το χώρο των αερομεταφορών (Σελίδα 86)Market News (Σελίδα 88)Φωτογραφίες του μήνα (Σελίδα 90)