Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Διμηνιαίο Ιουνίου 2018

page 145

44 Ενότητες

Οι αριθμοί της ναυτιλίας (Σελίδα 18)Τα σημαντικότερα γεγονότα του μήνα (Σελίδα 20)Εν πλω (Σελίδα 30)H αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης, από τους κυριότερους στρατηγικούς στόχους του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Σελίδα 40)Είμαστε πρωτοπόροι και όποιος θέλει να ασχοληθεί με τη ναυτιλία καταλαβαίνει πως πρέπει να ασχοληθεί με την Ελλάδα (Σελίδα 44)Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των ναυτικών μας είναι η υψηλή επαγγελματική κατάρτιση, η ναυτοσύνη και το φιλότιμο (Σελίδα 50)Η ναυτιλία αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για την Κύπρο (Σελίδα 52)Πρέπει να δράσουμε με προσοχή και να μη θεωρήσουμε τη βραχυπρόθεσμη άνοδο σημάδι βιώσιμης ανάκαμψης (Σελίδα 56)Αφιέρωμα στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Σελίδα 62)Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη είναι ένα ζωντανό κύτταρο, ζει και αναπτύσσεται μέσα στην κοινωνία (Σελίδα 64)Η Ιστορική Βιβλιοθήκη εμπλουτίζεται διαρκώς και σήμερα πλέον αριθμεί περισσότερα από 400.000 τεκμήρια (Σελίδα 68)Η νέα εποχή στη ναυτιλία: μοντέλα διοίκησης και απαιτούμενες δεξιότητες στην εποχή της ψηφιοποίησης (Σελίδα 72)Οι ψηφιακές τεχνολογίες χρειάζονται συστηματοποίηση για να αποδώσουν στη ναυτιλία (Σελίδα 73)Οι ναυτιλιακές εταιρείες πρέπει να προσαρμόζονται στα δεδομένα του σύγχρονου management (Σελίδα 74)Οι εταιρείες με εξωστρεφή προσέγγιση θα κεφαλαιοποιήσουν τα οφέλη της τεχνολογικής εξέλιξης (Σελίδα 76)H γνώση αποτελεί παράγοντα-κλειδί για την επιτυχία μιας ναυτιλιακής εταιρείας στην ψηφιακή εποχή (Σελίδα 78)Μια σωστά οργανωμένη ναυτιλιακή επιχείρηση θα πρέπει να συνδυάζει τις παραδοσιακές πρακτικές με τη σύγχρονη αντίληψη (Σελίδα 80)Η ναυτιλία ζει και αναπτύσσεται μέσα από τις προκλήσεις (Σελίδα 82)Η ναυτοσύνη και η εμπειρία πρέπει να έχουν πάντα θέση στο οργανόγραμμα μιας ναυτιλιακής εταιρείας (Σελίδα 84)Η νέα τάξη πραγμάτων θα αναγκάσει πολλούς να μην κρύβονται πλέον σε σπήλαια... (Σελίδα 86)Ο ορίζοντας από τη γέφυρα (Σελίδα 90)Διεθνή ύδατα (Σελίδα 102)Η Γεωργία αποκτά σταδιακά εξέχουσα θέση στο στερέωμα της παγκόσμιας ναυτιλίας (Σελίδα 116)Saudi Aramco: Xωρίς τέλος το «σίριαλ» της δημόσιας εγγραφής (Σελίδα 120)Υιοθέτηση IFRS ή US GAAP στις ναυτιλιακές εταιρείες (Σελίδα 122)Συνεχίζουμε να διατηρούμε τον παγκόσμιο ηγετικό ρόλο ανάμεσα στα Κράτη Σημαίας (Σελίδα 124)Commodities (Σελίδα 126)Σκέψεις από τη μελλοντική γενιά πλοιάρχων της ελληνικής ναυτιλίας (Σελίδα 136)Η SQLearn σχεδιάζει και υλοποιεί λύσεις, εξασφαλίζοντας συνέργειες και πιστοποιήσεις που της δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (Σελίδα 146)Αξιολόγηση απόδοσης ναυτικών: γιατί μια φόρμα βαθμολόγησης δεν αρκεί (Σελίδα 148)Ενέργεια και φυσικοί πόροι (Σελίδα 152)Νεότευκτα (Σελίδα 154)Παρουσίαση πλοίου: Πώς μοιάζει ένα θαλάσσιο γεωτρύπανο; (Σελίδα 160)Επιβεβαιώνουµε καθηµερινά στην αγορά πως το ελληνικό προϊόν δεν συνάδει µε τη µετριότητα (Σελίδα 162)Εναλλακτικά καύσιμα: Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις (Σελίδα 164)Τεχνολογία και ναυπηγική (Σελίδα 168)Η στροφή σε πιο «πράσινα» καύσιμα αποτελεί μονόδρομο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία (Σελίδα 172)TMSA 3: Οι νέες απαιτήσεις (Σελίδα 174)Atlas Sea Group: Ένας νέος όμιλος δημιουργείται (Σελίδα 176)Ψυκτική μονάδα αφύγρανσης από την Psyctotherm (Σελίδα 177)H Oldendorff Carriers επιλέγει τις λύσεις Fleet Xpress και Infinity Cube της Navarino (Σελίδα 178)H MAS εκπαιδεύει νέους φοιτητές στους ρυθμιστές του οίκου Woodward (Σελίδα 178)Εν πτήσει (Σελίδα 180)Η απονομή των Βραβείων Ευκράντη: Επί δέκα χρόνια τιμούμε όσους τιμούν τη ναυτιλία μας (Σελίδα 182)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader