Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Διμηνιαίο Αυγούστου 2019

page 78

32 Ενότητες

Maritime numbers (Σελίδα 12)On the seafront (Σελίδα 14)The traditional family business model has proved successful historically (Σελίδα 28)To slow steam or not to slow steam (Σελίδα 33)Slow steaming by mandating speed limits only is by no means a solution* (Σελίδα 34)Reducing speed and GHG emissions to achieve the IMO's medium-term objectives (Σελίδα 36)We need regulations that address the root causes of climate change (Σελίδα 38)Only the reduction of speed makes it possible to reduce immediately ships emissions (Σελίδα 40)It is every shipping company’s responsibility to optimize its own fleet performance (Σελίδα 42)Banning excessive speed is simply the best solution to achieve the 2030 emission targets (Σελίδα 44)Slow steaming at the IMO (Σελίδα 46)What are the key parameters shaping the shipping industry today? (Σελίδα 53)Seafarers are the front-line asset of shipping and should be treated accordingly (Σελίδα 54)The shipping market has always found a way to counter adverse consequences and emerge with new plans to self-regulate (Σελίδα 58)For the marine sector innovation-led change is nothing new (Σελίδα 62)Newport Shipping: Α premium one-stop drydocking solution (Σελίδα 64)International waters (Σελίδα 66)Paris and Tokyo MoUs annual reports: Ship inspections, deficiencies, and detentions for 2018 (Σελίδα 76)Full steam ahead for the largest economy in South East Asia (Σελίδα 78)Sealink Navigation Ltd: M/V DULCE DIVA (Σελίδα 80)Technology and shipbuilding (Σελίδα 82)The enormous impact of tropical cyclones on ships and shipping logistics (Σελίδα 86)Energy and natural resources (Σελίδα 88)Market News (Σελίδα 90)Inmarsat enables and protects the IoT revolution (Σελίδα 92)Digitalization is not a fad (Σελίδα 94)Sailing along with Celestyal Cruises on a 3-day cruise around the Aegean (Σελίδα 96)Aviation Industry (Σελίδα 100)Are owners inadvertently restricting their pool of seafarers? (Σελίδα 102)Metropolitan College: Private maritime education in Greece (Σελίδα 104)What motivates young people to choose postgraduate studies in shipping: The students’ perspective (Σελίδα 108)Isalos.net’s Summer Lectures on Shipping (Σελίδα 120)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader