Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Δεκέμβριος 2020

page 144

33 Ενότητες

Εν Πλω (Σελίδα 14)Η ελληνική ναυτιλιακή οικογένεια, αρωγός στις κοινωνικές ανάγκες του τόπου (Σελίδα 26)Είμαι αισιόδοξος για την αγορά ξηρού φορτίου (Σελίδα 36)Επενδύσεις στο Διαστημικό Πρόγραμμα της ΕΕ φέρνουν απτά αποτελέσματα για τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τις κυβερνήσεις (Σελίδα 45)Διεθνή Ύδατα (Σελίδα 52)Μόσχα εναντίον Πεκίνου: η σκακιέρα της Αφρικής (Σελίδα 64)Η κουλτούρα ασφάλειας είναι ένας διαρκής προορισμός για όλους μας (Σελίδα 68)Η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στο επίκεντρο της MEPC 75 του ΙΜΟ (Σελίδα 78)Η ναυτιλία ως μέσο για την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (Σελίδα 82)Ο Ορίζοντας από τη Γέφυρα (Σελίδα 84)Η νέα πραγματικότητα στα ταξίδια πληρωμάτων (Σελίδα 92)Αφιέρωμα: Ballast Water Management- Πρόσφατες εμπειρίες και μελλοντικές προοπτικές (Σελίδα 96)Η χαμηλή λειτουργική αξιοπιστία των BWMS οφείλεται στη γρήγορη εφαρμογή της σχετικής τεχνολογίας σε ναυτικό περιβάλλον (Σελίδα 98)Η ναυτιλία έχει χτιστεί και συνεχίζει να λειτουργεί και να αναπτύσσεται πάντα σεβόμενη τον άνθρωπο και την προστασία του περιβάλλοντος (Σελίδα 100)Η σημασία και η σπουδαιότητα της σύμβασης BWMC δεν έχουν (ακόμη) διασαφηνιστεί (Σελίδα 102)Η εγκατάσταση ενός αξιόπιστου BWTS αποτελεί μακράν την καλύτερη διαθέσιμη επιλογή συμμόρφωσης (Σελίδα 104)Η αποτελεσματική εκπαίδευση των πληρωμάτων είναι μονόδρομος (Σελίδα 106)Οι κατασκευαστές καθώς και οι ναυτιλιακές εταιρείες πέρασαν μια απαιτητική περίοδο εκμάθησης και εξοικείωσης με τα BWMS (Σελίδα 110)Προτεραιότητα, η επέκταση του κύκλου ζωής των BWMS καθώς και η μείωση του κόστους συντήρησής τους (Σελίδα 114)Τεχνητή νοημοσύνη και επισκευές στη ναυτιλία (Σελίδα 116)Αφιέρωμα: Μέσα Ατομικής Προστασίας- Η πρώτη γραμμή άμυνας του κάθε ναυτικού (Σελίδα 122)Η πλειονότητα των τραυματισμών ναυτικών στα πλοία σχετίζεται με τη μη χρήση των PPE (Σελίδα 124)Εξοπλισμός ασφαλείας: η δεύτερη φύση κάθε ναυτικού (Σελίδα 126)Η συνεχής εκπαίδευση των πληρωμάτων απαιτεί καθημερινή και αδιάκοπη προσπάθεια (Σελίδα 128)H ανάγκη χρήσης Μέτρων Ατομικής Προστασίας υπήρχε πριν από το 2020 και θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά τον Covid-19 (Σελίδα 130)Πώς το δίπολο Κίνας-Αυστραλίας διαμορφώνει το τοπίο της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου (Σελίδα 132)Commodities (Σελίδα 136)Ενέργεια και φυσικοί πόροι (Σελίδα 144)Τεχνολογία & Ναυπηγική (Σελίδα 148)GasLog Ltd.: «GasLog Westminster», «GasLog Georgetown» (Σελίδα 156)Sealink Navigation Ltd.: «M/V Leonardo» (Σελίδα 158)Εν Πτήσει (Σελίδα 160)Οι αριθμοί της ναυτιλίας (Σελίδα 162)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr
NaftikaChronika
Αναζήτηση
παρακαλώ περιμένετε...

preloader