Στην αναζήτηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μονοτονική ή πολυτονική γραφή. Αν εισάγονται δύο ή περισσότερες λέξεις, πρέπει να είναι χωρισμένες με κενό. Για αναζήτηση αυτούσιας φράσης ή ονόματος, οι λέξεις πρέπει να περικλείονται σε εισαγωγικά. Για αναζήτηση με βάση το αρχικό τμήμα μιας λέξης, προσθέστε στο τέλος της τον χαρακτήρα * (π.χ. ναυτι* για να ψάξετε για ναυτικό και ναυτιλιακό). Για στοχευμένη αναζήτηση, η λέξη πρέπει να είναι γραμμένη όπως ακριβώς είναι στο πρωτότυπο κείμενο. Η χρήση κεφαλαίων ή πεζών γραμμάτων, καθώς και η χρήση σωστού ή καθόλου τονισμού, δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

15η Ιανουαρίου 1983

page 149

46 Ενότητες

ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΑΣ (Σελίδα 1)ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Σελίδα 5)Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΑΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ 1983 (Σελίδα 9)ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΕΙΑ (Σελίδα 10)ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (Σελίδα 11)ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ (Σελίδα 13)ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΕΙ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (Σελίδα 17)ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (Σελίδα 19)Ο ΕΚΠΑΤΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΣ (Σελίδα 20)ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ TO 1983 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (Σελίδα 21)ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ (Σελίδα 23)Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ (Σελίδα 24)ΜΙΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΛΥΣΗ: ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΛΟΙΑ (Σελίδα 25)ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ (Σελίδα 27)ΤΟ ΧΘΕΣ, ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (Σελίδα 29)Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ (Σελίδα 31)ΔΙΗΛΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΑΚΟΝ ΣΗΜΕΪΟΝ (Σελίδα 33)ΝΑ ΞΑΝΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ (Σελίδα 34)ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΑΣ (Σελίδα 37)ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (Σελίδα 39)Ο ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ (Σελίδα 45)ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΗΓΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ (Σελίδα 48)ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ - Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ (Σελίδα 49)ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΣ ΕΥΘΥΝΗ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΟΥ ΠΑ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ (Σελίδα 54)ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΑΝΑΜΟΝΗΣ (Σελίδα 59)ΝΑΥΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Ή ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ; (Σελίδα 61)ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ (Σελίδα 65)ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ (Σελίδα 66)ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΠΡΩΤΕΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ - ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ - Η ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΒΩΣΗ (Σελίδα 71)ΤΟ ΥΠΟ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ ΤΟΝΝΑΖ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ (Σελίδα 93)ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ 1982 (Σελίδα 97)Η ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΝΑΥΛΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ 1982 (Σελίδα 101)ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ 1982 (Σελίδα 107)ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΡΕΠΟΡΤΑΖ (Σελίδα 113)ENGLISH SUPPLEMENT - WE MUCH PRESERVE OUR SHIPPING (Σελίδα 121)ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ (Σελίδα 125)ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ - Η ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ (Σελίδα 126)Η ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ (Σελίδα 129)Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ (Σελίδα 131)Ο ΛΙΜΗΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ - Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΪΚΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΤΟ 1982 (Σελίδα 133)ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ (Σελίδα 135)ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (Σελίδα 137)ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ (Σελίδα 139)Η ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ (Σελίδα 141)ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΚΤΗΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ (Σελίδα 144)Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ (Σελίδα 146)
ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ

Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας και η ψηφιοποίηση των τευχών του περιοδικού Ναυτικά Χρονικά για τα έτη από το 1931 (τεύχος Ιανουαρίου 1931) έως το 1940 (τεύχος Δεκεμβρίου 1940) και από το 1945 (τεύχος Ιουνίου) έως το 1983 (τεύχος Δεκεμβρίου 1983) έγινε με την αποκλειστική χορηγία του
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ - ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ Μ. ΣΙΜΟΥ εις μνήμην Μαριάνθης Σίμου.

eef.edu.gr